Medlemsregisteret

Ung i Kor har et digitalt medlemsregister der alle våre medlemmer er pliktige til å legge inn den informasjonen vi krever. Dette er krav både for å få tildelt Frifond-midler og en del av de krav vi får fra departementet.

Video nummer 3 av 5 kunne dessverre ikke lastes opp i samme spilleliste, men den finner du her.

Her kan du både logge inn i medlemsregisteret hvis du har fått brukernavn og passord, samt laste ned vår veileder til hvordan man bruker registeret og
hva man skal passe på å oppdatere.

Åpne medlemssider

Gjennom medlemsregisteret kan koret legge inn informasjon så de vises på våre åpne medlemssider her på hjemmesida vår.

Det eneste koret trenger å gjøre, er å følge denne enkle oppskrifta, så kan koret vises med bilde og hvor dere holder til i landet.

Vi anbefaler alle våre kor å gjøre dette, for å vises bedre både for potensielle nye medlemmer, men også for alle andre som er glade i kor der ute hvor mye aktivitet som faktisk skjer! 🧡

Dere kan også laste ned denne oppskrifta her:

Hjelp til medlemsregisteret

Jo Arne har laget instruksjonsvideoer til hvordan man bruker medlemsregisteret til Ung i Kor. Ved å trykke på knappen under vil du bli videresendt til en spilleliste på YouTube med 4 videoer som viser hvordan man gjør noen viktige funksjoner i medlemsregisteret, blant annet innlogging, å oppdatere opplysninger og å sende inn årsrapport.